اولین نشست تخصصی معاونین تهذیب مدارس علمیه استان تهران برگزار شد

باسمه تعالی
نشست تخصصی معاونین تهذیب مدارس علمیه استان تهران
به  حول و قوه الهی و به همت معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران نشست تخصصی معاونین تهذیب مدارس علمیه استان تهران برگزار گردید.
این گرد همایی یک روزه در تاریخ ۹۴/۱۱/۰۸ از ساعت ۸ الی ۱۶ در مرکز تخصصی مدرسه علمیه  حضرت قاسم ابن الحسن(علیه السلام) و با حضور قریب به ۴۰ نفر از معاونین تهذیب مدارس علمیه برگزار شد.
معاونین تهذیب، در این جلسه بعد از قرائت کلام الله مجید،  و پخش کلیپهای تهذیبی ، از سخنرانی بزرگوارانی همچون  ححج اسلام شاه جعفری(زید عزه) معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران ، حاج آقای غفوری (زید عزه) مدیرمحترم حوزه علمیه استان تهران، حاج آقای دکتر حسینخانی (زیدعزه) معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور و حضرت آیت الله صدیقی (دام ظله) عضو محترم شورای حوزه علمیه استان تهران و امام جمعه موقت تهران، بهره مند گردیدند.
لازم به ذکر است که بعد از ظهر همان روز  به مدت ۲ ساعت کارگروه های تخصصی برگزار گردید و معاونین تهذیب مدارس نظرات خود را اعلام و پیشنهادات مسئولین را در امور تهذیبی طلاب دریافت نمودند.
این کارگرو هها در سه موضوع اخلاق ، مشاوره و خانواده برگزار گردید و مصوبات آن در پایان جلسه قرائت گردید تا در مدارس علمیه استان تهران انجام شود.

شاید مطالب زیر نیز مورد توجه شما باشد نوشته های دیگر نویسنده

دیدگاه خود را بیان نمایید