برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان در مدرسه عالی شهید مطهری رحمه الله به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران

در شب میلاد حضرت صاحب الزمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ مدرسه عالی شهید مطهری ـ رحمه الله ـ چون بسیاری دیگر از اماکن مذهبی تهران و دیگر شهرهای ایران و جهان اسلام تا سحرگاه پذیرای مشتاقین ظهور حضرتش بود. فضای مراسم احیاء شب نیمه شعبان ۱۴۳۷ ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام یوسف وند عطرآگین شد. ادامه برنامه با قرائت دعای کمیل ـ که از اعمال ویژه این شب است ـ با نوای گرم حاج مهدی عسگری مداح اهل بیت ـ علیهم السلام ـ در حالی ادامه یافت که زمزمه مناجات ها و صدای گریه حاضرین جلوه ای روحانی و معنوی به مراسم بخشیده بود.
این مراسم معنوی با مدایح و مراثی ذاکر اهل بیت حاج مجید شعبانی ادامه یافت. برنامه بعدی مراسم سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین پناهیان ـ زید عزه ـ بود که به نسبت با استقبال بیشتری مواجه شد. بعد از سخنرانی سفره سحری برای برادران و خواهران مهیّا گردید.
این مراسم معنوی با اقامه نماز صبح به امامت آیت الله صدیقی ـ دامت برکاته ـ به اتمام رسید. شایان ذکر است در کنار این مراسم برنامه های جانبی از قبیل پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری ختم قرآن و صلوات، مشاوره ازدواج و خانواده و… برقرار بود.
ضمناً برادران از مشاوره جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی بهره مند بودند.

شاید مطالب زیر نیز مورد توجه شما باشد نوشته های دیگر نویسنده

دیدگاه خود را بیان نمایید